5 kifogás, miért nem akar egy nő kapcsolatot

2017. május 09. 06:05 - Góra Dániel

Bár a legkorrektebb módja egy kapcsolat elutasításának, ha szemtől-szembe elmondjuk a másiknak az igazságot, ezt nem mindenki szereti meglépni. Gyakran kevésbé bántó, sablonos indokokkal állunk elő, csak azért, hogy ne kelljen elmondani az igazságot. Lássunk hat gyakori kifogást, amit a nők előszeretettel használnak, ha nem szeretnének egy kapcsolatot.11-6.jpg

1. A hűtlen duma

Sajnos nem vagyok hűséges típus, így rövid időn belül biztos lehetsz abba, hogy félrelépnék.

2. Már kialakulóban van egy kapcsolatom

Szegény pasit nem szerettem volna megsérteni azzal, hogy elmondjam neki, egyáltalán nem az esetem, így azt kamuztam neki, hogy már van egy kialakulófélben lévő kapcsolatom valaki mással.

3. Rengeteg munkám van...

A sok a munkám, még a saját barátaimra sem érek rá, nem hogy egy párkapcsolatra szöveg is klasszikusnak mondható.tumblr_o8d53phvlx1qjokd1o1_1280.jpg

4. Külföldre kell költöznöm egy állásajánlat miatt

Egy balul sikerült randi után szoktam azt mondani, hogy a napokban kaptam egy komoly külföldi állásajánlatot, amit semmiképp sem utasíthatok vissza, hiszen ez életem legnagyobb lehetősége.

5. Még nem tudtam magamban lezárni az előző kapcsolatomat

Egy fiú állandó jelleggel koslatott utánam, és nem akart leszállni rólam. Egyik nap, amikor találkoztam vele és újra el akart hívni vacsorázni, azt kamuztam neki, hogy még nem sikerült túltennem magam az előző kapcsolatomon, így inkább pihentetnünk kellene ezt az egészet. - Ebből azonnal értett, és később sem keresett. Nyilván senki sem akar egy olyan emberrel randizni, aki folyamatosan az előző párjára gondol.

komment
süti beállítások módosítása